Vásárlási útmutató

Vásárlási útmutató

Vásárlási útmutató

Szeretettel üdvözlünk a Wiga Bringa Kerékpárbolt és Szerviz weboldalán!

Kérjük az üzletszabályzatunkat mindenképpen figyelmesen olvasd el, mielőtt első tényleges vásárlásodat lebonyolítanád! Köszönjük.

 

 

Általános tudnivalók, vásárlási feltételek

Az Wiga Bringa Kerékpár Szaküzletben történő vásárlás Veszprémben a Csillag utca 13. (bejárat a Cholnoky út felől) szám alatt illetve elektronikus úton a webshopunkon keresztül lehetséges. Az üzletben illetve a webshopon feltüntetett árak között lehet különbség, kérjük ezt a vásárlás folyamán vegyék figyelembe!

A wigabringa.hu weboldalon mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek tekinti.

A wigabringa.hu weboldalon történő rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot és tisztában van a rendelés menetével.

A wigabringa.hu internetes webshop tartalmának böngészéséhez nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tételek kosárba rakásához, a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére.

A megrendelés menete:

- Felhasználónév beregisztrálása

- emailben visszaigazolt felhasználó aktiválása

- Kiválasztott tételek kosárba helyezése

- A kosár elemeinek ellenőrzése, szükséges módosítások elvégzése

- Szállítási és számlázási cím megadása

- A megrendelés megerősítése, elküldése

A rendelés elküldése után a rendszerünk egy megerősítő e-mail üzenetet küld az e-mail címedre, ezt kérjük azonnal ellenőrizni, így az esetleges hibák, vagy téves rendelés esetén még a csomag elindulása előtt tudunk intézkedni. Amennyiben a megerősítő levél valamilyen technikai zavar folytán üres, akkor mi sem kaptuk meg a rendelést, azt kérjük megismételni az üzletben. Ilyen esetekben általában a kosár is üresnek mutatkozik. Egyéb probléma, vagy eltérés esetén vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

A megerősítő levél automatikusan generálódik a rendszerben, tehát a rendeléskori állapotot igazolja vissza a Vásárlónak és nekünk egyaránt. Azonos időpontban, két különböző számítógépről ugyanarra a termékre feladott rendelés esetén előfordulhat, hogy mindkét Vevőnek azonnal elérhetőként jelzi a rendszer a cikket, de utolsó darab esetén nem tudjuk mindkét rendelést azonnal teljesíteni. Ez az esetek elhanyagolható részében fordul elő, és a lehető leghamarabb értesítést küldünk a felmerült hibáról.

Egyes termékek esetén előfordulhat, hogy a megadott kép és a termék leírása között eltérés mutatkozik. Ezeket nem tudjuk teljesen kiszűrni, ezért mindenkit arra kérünk, ha ilyennel találkozik, jelezze e-mailben, de mindenképpen érdeklődjön a vásárlás előtt!

A felelősség korlátozása

A Wiga Bringa webshopján való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Wiga Bringa Kerékpárbolt semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

  • Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megkadályozza a webshop akadálytalan mőködését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél — függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett —, de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése.
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A Wiga Bringa Kerékpárbolt bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a Wiga Bringa webshop oldalán történt megjelenés időpontjától lép életbe.

Fenntarjuk a jogot, hogy technikai hiba miatti irreálisan alacsony ár esetén a megrendelést töröljük. Ehhez a Fogyasztóvédelmi Hatóság állásfoglalását vesszük alapul. Az ilyen hibákat észleléstől számítva haladéktalanul korrigáljuk, és az érintettek felé egyedi ajánlatot teszünk.

A Wiga Bringa Kerékpárbolt szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a wigabringa.hu internetes üzletet, bármikor, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, és a Wiga Bringa Kerékpárbolt nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a wigabringa.hu internetes webshopban. Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, az üzlet szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Regisztráció

A Wiga Bringa webshop tartalmának böngészéséhez, a tételek kosárba rakásához nem szükséges semmiféle regisztráció, ezeket bárki adatai megadása nélkül teljesen anonim módon szabadon megteheti, azonban a tényleges vásárláshoz már szükség van egy egyszerű és ingyenes regisztrációs folyamat elvégzésére. Regisztrálva sokkal kényelmesebb lesz a vásárlás, mert nem kell az adataidat minden alkalommal újra megadni, valamint a regisztrációval próbáljuk kiszűrni a hamis rendeléseket, csínytevéseket.

A vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával ki kell töltened a regisztrációs űrlapot. A hibásan kitöltött adatlapokat érvénytelennek tekintjük és az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésekért!

Szállítási határidők

 

A bejövő rendelést legkésőbb három munkanapon belül szállítjuk, vagy postázzuk a vételár kiegyenlítését követően.

Amennyiben a megszűnt termék helyett mást ajánlunk, abban az esetben az új termék ára az irányadó.

A rendelés modosítását kizárólag telefononos elérés után tudjak változtatni!

Értelemszerűen, ha a rendelés hétvégén (szombat, vasárnap) érkezik be, vagy pénteken, akkor ez hosszabbíthatja a folyamatot, mivel a futárcégek csak hétköznap szállítanak ki küldeményeket. Az is késedelmet okozhat, ha a rendelés kapcsán további kommunikációra van szükség az Wiga Bringa Kerékpárbolt és a kedves vásárló között (hibás, vagy hiányos adatok stb.).

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, és csak megrendeléskor bontjuk ki, és állítjuk be. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

Csomagátvételi módok

A Wiga Bringa Kerékpárbolt webshopján megrendelt termékeket az alábbi módokon lehet átvenni:

 

  • Személyesen a boltban (8200 Veszprém, Csillag utca 13.)
  • Magyar Postai küldemény
  • Választott futárszolgálat
  • Foxpost

 

Szállítási költséget komplett csomagra számítunk fel. A választott mód függvényében a díjszabás változó!

Amennyiben a futár nem találja otthon a címzettet, hagy egy értesítőt, melyen megtalálható a megkísérelt kézbesítés idő pontja, és a futár mobiltelefonszáma. Szerződésünk lehetőséget ad egy újabb — közösen egyeztetett — időpont kérésére. Ezt a futárral kell egyeztetni telefonon. Csak a második sikertelen kézbesítés után kerül hozzánk vissza a csomag addig a helyi depoban tárolják be a csomagot.

 

A Foxpost a behelyezéstől számítva 3 napig tárolja be a csomagokat, ezután értesítést küldenek a címzettnek, ha pedig ezt követően sem veszed ki a csomagod, visszaszállítják nekünk

Csomagolás: Környezetünk védelme céges küldetésünk! Nem használunk új csomagoló anyagokat, hiszen értelmetlen pazarlás volna. Kizárólag már használt kartondobozokban küldünk árut. Épp ezért ne lepődj meg, ha épp egy vasaló, vagy játék csomagolásában kapod az árut, a doboz tartalma a megrendelt termék lesz! :)

Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a csomag épségét és tartalmát, mivel ezek hiányában nem tudunk reklamálni a futárcégnél egy esetlegesen hiányzó alkatrésszel kapcsolatban!

 

Kerékpárok kiszállítása

A kerékpárokat teljesen összeszerelve, beállítva szállítjuk házhoz, technikai okokból a kormány és a pedálok kerülnek kiszerelésre, mivel a futárcég csak igy tudja átvenni a csomagot.

A vállalt szállítási határidők komplett kerékpárok esetében eltérhetnek, mivel azokat gyakran gyári dobozban tároljuk, és csak megrendeléskor bontjuk ki, és állítjuk be. Ez általában 1-2 munkanap csúszást okoz a teljesítésben, kérjük ezt figyelembe venni!

A pedálok és kormányfejcsavarok meghúzása otthon is elvégezhető minimális rutin megléte esetén. A pedálok betekerésekor ügyelj arra, hogy melyik pedál melyik oldalra kerül (L=bal, R=jobb). A pedálok meghúzási nyomatéka 35-55Nm, míg a kormányfej csavaroké kb 10Nm. A nem megfelelő szerelés, vagy az ajánlott meghúzási nyomatéktól való eltérés garanciavesztéssel jár, ezért adott esetben fordulj szakemberhez! Minden általunk értékesített ÚJ kerékpárhoz kitöltött, lepecsételt garanciafüzet is jár természetesen. A kerékpárok kötelező garanciális utánállítását a Wiga Bringa Kerékpárbolt díjmentesen elvégzi, egyéb esetekben a vásárlót terheli.

 

 

Fizetési opciók

Rendszerünkben az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

 

  • Bankkártyás fizetés helyszínen
  • Előreutalás
  • Készpénzes fizetés helyszínen
  • Üzletünkben K&H SZÉP kártyát is elfogadunk.

Utnávétellel nem áll módunkban postázni!

 

Elállási jog

A vevő (amennyiben nem jogi személyről van szó) jogosult a megrendelést követően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét csak telefonon jelezheti. Figyelem, az e-mail üzenetek sokszor hosszasan keringenek a szerverek között, ezért csak a telefonos elállás tudjuk elfogadni!

A vevő a termék átvételét követő 30 - harminc - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

  Az elállási jog minden vásárlót megillet (amennyiben nem jogi személyről van szó) , de csak a termék kipróbálása illetve felpróbálása esetén érvényesíthető (új állapotú termék). Elállási jog gyakorlásával visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk! Az elállási szándékot a vevő írásban köteles megindokolni! Már használatba vett termék esetében az elállási jog nem érvényesíthető, de természetesen közösen egyeztetett értékcsökkenés alkalmazásával a terméket a legtöbb esetben vissza tudjuk vásárolni, vagy be tudjuk számítani más termékbe. 

A vevő elállása esetén eladó az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríti. Az eladó kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat ezen pont alapján.
Az elállási jogra hivatkozva visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik.

Felhívjuk figyelmed, hogy amennyiben Cégre kiállított ÁFÁs számlát igényelsz, abban az esetben az elállási jog hivatalosan nem illet meg, továbbá bármilyen visszautalás esetén csak a számlán megjelölt Vevő (cég) számlájára tudunk visszautalást indítani.

Az elállási jogkörben visszaküldött termékek postacíme:

Cím:
Wiga Bringa Kerékpárbolt és Szerviz
8200 Veszprém, Csillag utca 13.

e-mail: jozsef.kungl73@gmail.com

tel.: +36 20 3141658

 

Garanciális feltételek

A garanciális feltételek kizárólag az ÚJ termékekre vonatkoznak!

A Wiga Bringa Kerékpárbolt és Szerviz, a beszállítóink, a gyártók és az importőrök, az eladott ÚJ árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

A webshopban megvásárolt kerékpárokra a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 151/2003.
(IX. 22.) Korm. rendelet hatályos és alkalmazandó. A rendelet értelmében a jótállás időtartama 1, azaz egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Felhasználó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha Felhasználó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről:
 - elektronikus elérhetőség: wigabringakft@gmail.com
 - telefonos elérhetőség: 36302051813

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet
szabályai szerint jár el, Felhasználó hátrányára nem tér el.
A garanciális hiba miatt visszaküldött termékek szállítási költségei a vásárlót terhelik.

Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag tiszta állapotban, blokkal vagy számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírására is e-mailben!

Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.

Termékek visszaküldése

Egyértelműen garanciálisnak tűnő esetben a garanciális terméket - megelőlegezve a végső döntés várható kimenetelét - díjmentesen felvesszük Tőled, és bevizsgáljuk. A végső döntést követően, amennyiben a garanciális igény jogos, a javított/cserélt terméket ingyen visszaszállítjuk, ha viszont a hiba nem garanciális jellegű, akkor a be- és visszaszállítás költsége a Vevőt terheli.

Kérdéses esetben, amikor a hiba garanciális jellege nem jelenthető ki egyértelműen, a beszállításról a Vevőnek kell gondoskodnia. Természetesen, ha a hibáról bebizonyosodik, hogy garanciális jellegű, a beküldés díját visszautaljuk. Ha a hiba garanciális jellegű volt, úgy a visszaszállítást díjmentesen intézzük, ha nem garanciális, úgy a visszaküldés is a vevőt terheli.
A visszaküldésnél törekedni kell a legolcsóbb szállítási módra! Az 1500-2000Ft-nál magasabb ár esetében egyeztetni kell előzetesen, hogy jogos garanciális igény esetén megtéríthessük a beküldés költségét!

A visszaküldött termékek szállítási költségét - összhangban a hatályos jogszabályokkal - tehát csak garanciális esetben térítjük meg. Mivel ezt csak utólag tudjuk biztosra, ezért Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Figyelem! A Posta új ÁSZF-je alapján a postai levélként csak kis méretű (324x229x24 mm-nél kisebb méretű) csomagokat lehet küldeni, a nagyobb méretű küldeményeket csak postán maradóként lehet feladni, vagy csomagként lehet átadni nekik házhoz szállításra! Erre kérjük ügyelj, amennyiben pl terméket küldenél vissza!

Kérjük, amennyiben árut küldenél vissza, postán maradóként ne adj fel nekünk küldeményt! A visszaküldés előtt nyugodtan kérj tőlünk segítséget, ha bizonytalan vagy a lehető legolcsóbb szállítási mód kiválasztásában!

Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pld. Posta). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

 A weboldalon szereplő termékek NEM mind saját tulajdon, némelyik kerékpár és alkatrész értékesítése bizományos, vagyis amennyiben a boltban szeretnéd megvásárolni, megtekinteni, kérjük, jelezd ezt egy-két nappal előtte!

Áraink Forintban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák.

 

Köszönjük érdeklődésedet!

 


Bringára fel!

 

Személyesen:

Veszprémben, a Wiga Bringa kerékpárboltban.

8200 Veszprém Csillag utca 13.

(bejárat a Cholnoky Jenő utcáról, „Gátiba udvar”)

Nyitva tartás:

hétfő: 10-12, 14-18

kedd: 10-12, 14-18

szerda: 10-12, 14-18

csütörtök: 10-12, 14-18

péntek: 10-12, 14-18

szombat: 9-12

vasárnap: zárva

2. Budapesten, a Petőfi híd budai hídfőjénél (régi Zöld Pardonnál), vagy a Camponánál, előre megbeszélt időpontban átvehető.

 

 

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk